onsdag, mars 17, 2010

Barnens hus

Idag har vi varit på barnens hus i Södertälje.
Det var både ris och ros.
Ros: Underbar personal som jobbar där och fikat luktade himmelskt (åt dock inget själv). Det fanns gott om leksaker och man kände sig verkligen välkommen. =)
Ros: Lite rörigt med först en lekplats direkt när man kom innanför dörren, sen en ätplats i mitten av rummet och en till lekplats längst in i rummet. Lite rörigt... Sen just idag så var det öppet för alla vilket gjorde det ganska stökigt.

Nästa vecka skall vi testa öppna förskolan i Östertälje. Skall bli intressant.

Imorgon funderar jag på att ge mig iväg till Ikea en sväng med Karl eller så kanske jag hälsar på min mormor. Vet inte riktigt.

Fredag är det dags för lunch hos farmor och farfar i alla fall. =)

Nä, nu skall jag nog ta och sträcka ut ryggen en stund i soffan (blir lite krokryggig av allt släpande).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar